|
Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 9:00 до 17:00

FAQ

  • Що робити, якщо товар не підійшов за формою, кольору або розміром і інші причини?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню: Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості Повернути і отримати сплачені за нього кошти Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих ​​слідів п льзованія у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

  • Яка гарантія у мого товару?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару

  • Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

    Гарантійне обслуговування здійснюють сервісні центри, уповноважені виробником товару.
    Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнити у наших менеджерів.

  • Як здійснюється заміна товару за гарантією?

    Якщо придбаний у нас товар прийшов у несправний стан у гарантійний період та уповноважений сервісний центр не усунув дефект, то наш магазин поверне сплачені кошти або обміняє товар на аналогічний. Вам необхідно надати повністю комплектний товар, гарантійний талон та висновок сервісного центру. Далі протягом 7 робочих днів провадиться заміна товару або повернення коштів покупцю.

  • Хто сплачує вартість пересилання при поверненні товару?

    У разі обміну та повернення товару належної якості Ви сплачуєте витрати на кур'єрську доставку товару.
    У разі повернення товару неналежної якості, витрати на повернення оплачує інтернет-магазин.

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири (офісу) і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Вартість ручного занесення в квартиру або офіс залежить від: габаритів товару, складності підйому і наявності ліфта (куди товар поміщається в упаковці).

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
    Ви можете оформити замовлення на товар, що Вас цікавить, доступний у нас на сайті, в кредит.
    Також, якщо Ви є клієнтом ПриватБанку, ми можемо запропонувати Вам розглянути варіант оформлення замовлення за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами»

100% гарантія якості
14 днів на повернення товару
Доставка по всій країні
Самовивіз з магазину