|
Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 9:00 до 17:00

Гарантії та умови повернення

На товари, придбані в інтернет-магазині, надається гарантія. Гарантія передбачає безоплатне усунення дефектів матеріалів та виробництва заводу-виробника. Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника та вказано на сторінці опису товару. Разом із товаром видається гарантійний талон, який підтверджує зобов'язання виконання гарантійного обслуговування. У гарантійному талоні вказуються контактні дані сервісного центру та термін гарантії.

На ультрафіолетові лампи для детекторів валют гарантія складає 14 днів.

Просимо Вас, будь ласка, перевіряти комплектність товару, відсутність механічних пошкоджень та наявність гарантійного талону при отриманні товару.

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійне обслуговування здійснюють сервісні центри, уповноважені виробником товару.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнити у наших менеджерів.

Як здійснюється заміна товару за гарантією?

Якщо придбаний у нас товар прийшов у несправний стан у гарантійний період та уповноважений сервісний центр не усунув дефект, то наш магазин поверне сплачені кошти або обміняє товар на аналогічний. Вам необхідно надати повністю комплектний товар, гарантійний талон та висновок сервісного центру. Далі протягом 7 робочих днів провадиться заміна товару або повернення коштів покупцю.

Чи можу я бути впевненим у виконанні гарантійних зобов'язань?

На весь куплений у нашому інтернет-магазині товар поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". Ми продаємо Вам товар від офіційно зареєстрованої в Україні юрособи, а отже Ваші інтереси як споживача знаходяться під захистом законодавства України та відповідних контролюючих органів.

Чи можна обміняти чи повернути товар, якщо він мені не підійшов?

Так, протягом 14 днів після покупки Ви можете зробити це. Якщо товар не був у вжитку, не має слідів використання та повністю комплектний, то ми здійснимо повернення коштів або заміну на інший товар протягом 7 робочих днів за Вашим бажанням.

Вартість пересилання при поверненні товару

У разі обміну та повернення товару належної якості Ви сплачуєте витрати на кур'єрську доставку товару.
У разі повернення товару неналежної якості, витрати на повернення оплачує інтернет-магазин.

 

Служба підтримки

Виникли питання щодо гарантійного обслуговування, технічних несправностей або повернення та обміну товару? Ви можете звернутися за допомогою до нашої служби підтримки!
Ви знайдете відповіді на всі Ваші запитання та отримаєте рекомендації, зателефонувавши за телефонами:

+38(099)3974660
+38(067)1692101
+38(056)790-07-54

Адреса прийому товару при поверненні: Дніпро, вул. Михайла Грушевського (колишня Карла Лібкнехта) 87 офіс №22

100% гарантія якості
14 днів на повернення товару
Доставка по всій країні
Самовивіз з магазину